کوکی انجیری

درباره شیرینی

کوکی انجیری

۶ بازديد

انجیر (Ficus carica) دارای اثرات گوناگون درمانی است. این میوه...

 

 

انجیر (Ficus carica) دارای اثرات گوناگون درمانی است. این میوه ملین بوده و در درمان بیماری های متعددی از جمله بواسیر، نقرس و صرع نافع می باشد. به علت وجود مقادیر زیاد فسفر در انجیر، به نظر می رسد که این میوه در پرورش هوش و حافظه موثر باشد.

همچنین عصاره آبی انجیر به واسطه افزایش فعالیت ترکیبات آنتی اکسیدانی و در نتیجه کاهش استرس اکسیداتیو و پراکسیداسیون لیپید می تواند موجب محافظت از کبد شود.

که از این میوه خوشمزه در پخت کوکی استفاده کردیم.

روغنی که در پخت این محصول استفاده شده روغن نارگیل است، که اثرات مفید آن در کاهش سطح لیپید های خون ثابت شده که گفتند احتمالا به دلیل وجود ترکیبات پلی فنلی می باشد، همچنین دیدند که مصرفش به صورت مکمل نه تنها باعث دیس لیپیدمی نمی شود بلکه باعث کاهش چاقی شکمی شده, که البته ما با درنظر گرفتن کالری روغن از آن در پخت این محصول خوشمزه استفاده کردیم.

مصرف مغز گردو اثرات مفیدی در تغییر طیف چربیهای سرمی دارد. بنابراین از مغز گردو به عنوان داروی پایین آورنده کلسترول خون استفاده می شود.

همچنین مصرف منظم گردو سبب کاهش خطر بیماری های قلبی - عروقی می شود که علت آن غنی بودن گردو از اسیدهای چرب غیر اشباع دارای چند پیوند دو گانه می باشد.

ما از گردو در پخت این محصول استفاده کردیم.

طبق مطالعات نان‌های جو تأثیر بیشتری بر کنترل گلوکز خون دارند که می‌تواند نقش مهمی در تنظیم قند خون بیماران دیابتی ایفا کند.

مصرف نان جو موجب کاهش قند و کلسترول LDL خون مصرف کنندگان می شود.

به همین دلیل ما آرد جو را برای پخت استفاده کردیم.

همچنین شما می توانید از سایر محصولات اچ بی سوئیت مانند پروتئین بار و انرژی بار آن ها نیز تهیه کرده و به عنوان میان وعده استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.